times SQUARE !

wahh !letih bha aku nie .penat bejalan .drpd Sogo ke Times Square .tp ndaa da pape bha kalau sudah keluar sama dyea .hehe .after 6 bln kiteowng xjmpe .finally ,di TS kami jumpe .wahh .semakin kachak dia bha :D tp shah kacau la .seboleh2 nk berkepit sama itu budak bha .jeles bha kalau kau .tp ndaa da pape ah .sbb dia kn lelaki .hehehe ~paham2 sndiri ah .

buat apa ?owhh .shopping ja .for the 1st time ,aku beli hills 4' .wahh .sakit bha kaki aku nie .mcm mna mhu pakai nie ke kelas .haha .nasib baik utk 2 kelas ja pkai nie .kalau x ,malas mhu beli .and ,aku beli beg .beg utk g kelas je .nk cari baju .tp mcm xjmpe pula .nie je yg trmampu .penat gile bha .dalam cab td mhu jaa aku tido .tp ,di sebab kn takot terlepas tmpt ,so ,aku ndaa tido la .

lepas nie aku mhu hang out lagi sama aina ,hafiz ,afro and JJ ,shah.td hang out mcm trpksa ja .sekejap je .lepas nie mhu lepak lama2 .sampai malam bha kalau blh .ngeee~

thanx awak teman kite cari kasut ~walaupon sekejap :D

k la .arios tho !

No comments:

Post a Comment