Attending : JOHO Car Booth Sale June 2011, Psychedelic Store and Tutti Frutti

11 June 2011

For the second time aku pergi Car Booth Sale. Tapi sangat la macam tak menyeronokkan laa. Sebab hujan :(
Walaupun hujan, aku lenjan juga *gerimis je sebenarnya.
And finally, reda :) Maybe aku gerak awal sangat kot sebab, banyak booth yang belom nak buka pula. Ada yang baru nak buka, ada yang park kereta je dulu.
Alamak, salah step pula nak datang. Patut nya macam itu hari, lambat lambat sikit .

Tapi oke laa. Sempat laa cuci mata dekat sana. Tapi sekejap je aku pergi sebab baru lepas hujan kan, rumput ber'air air macam tak cool la nak jalan.



Ini yang sempat capture.

Aku pergi dengan siapa??
Ouh, aku pergi dengan Ammar and Najib.
Macam mana pula boleh dengan diaorang?
Aku pon tak tahu macam mana aku bleh keluar dengan dia dua nie. Plan aku dengan orang lain, tapi aku jumpa dia dua orang. Aku angkut je la.
*Asal lak main soal jawab Bam? Pfftt !

Lepas kiteorang belecak dekat sini dengan peluh, then kami singgah jap dekat Psychedelic Store. Oweseemmm juga laa. Tapi kejap je. Sebab mood hujan tu tebal dan malas nak bejalan doe.

Nie di depan kedai ye. *Apa dalam plastic beg tu Bam?


Before ke kedai tu, kami ke kedai Bakery Salehuddin membeli belah kejap. Buat alas perut, sebab lapar ya amaattt !

Itu dia pak cik Salehuddin. *Aku rasa banyak kot pic kat sini, jujur Ammar yang delete.


After dah berjalan dekat area area sini, aku macam tertarik dekat dinding merah around Roost. Cantik menarik tertarik, Bam memang comel. Oke, tak ada kena mengena.
Merah dia memang cun habis beb !




Cantik, menarik dan tertarik kan :)


Then, kami beremba pergi makan rojak. Makan buat buat ada je. Dan lanjut ke Tutti Frutti :)
Oh, menarik nya. Lama dah tak makan. Huhuhu. Agak ramai juga laa aku tengok dalam nie. Bila aku start masuk and duduk, ramai ramai keluar pula.
Tinggal yang ado je dalam tu.
Oke, mari makan :)



Tiada tuntutan lagi selepas ini oke Ammar and Najib. Settle !



Tapi korang perasan tak dekat adik aku nie?? HAHA.
Rambut dah hitam. Alhamdulillah. Lagi satu, dapat pon jumpa dia. Dah lama sangat hilang dari pandangan nie. Syukur, hidup lagi.
Semoga sejahtera hendak nya ye Najib :)

BTW, yang paling gerek an aku nak bagi tahu sekarang nie. Ekh, finally I meet my idol oke. Siapa?? Idol blog aku laa weyh yang penah aku bagi tahu before nie, dekat entry ini.
Nak tahu siapa ?? Oke oke oke. Jangan gelojoh. Ini blog dia petisuarahentakbelipat !!
Tapi lupa nak amik gambar dengan diaorang. Gelabah lebih. Next time jumpa, kita amik gambar sesama oke :)

p/s : Now, I need more money untuk shopping. Geram tengok barang cantik, tapi tak dapat nak shopping dengan jayanya. Ggrrr !

Arios tho !

No comments:

Post a Comment