Attending : Au Courant Fashion Bazaar, DELICIOUS

18 June 2011

Today, aku attend satu event dekat Mama Thistle, Kota Damansara. Memang cool gila oke this event.
I know this event from Yana and Wan masa kiteorang jumpa at Carbooth Sale last week.
Then diorang invite aku pegi event nie sebab diorang ada join this event.
CalaQisya and CalaMan. Ini kira jenama barang diorang laa. Korang just click an view diorang punya barang and kalau baik, kasi order sekali.
CalaMan baru je diperkenalkan, so, sesiapa rasa nak order, boleh view their link.


Nie laa mereka dua. Yana and Wan or lebih dikenali dengan Petisuara and Hentakbelipat. Mereka cool oke. *sorry gila gila laa pic nie goyang. Tolong salah kan Sery, harap maklum!


Apa aku beli just satin shawl from CalaQisya. Black and dark blue. Nice laa babe. Later I beli baju pula oke.
Tempat kita kan dekat, nanti senang I nak beli. HEHE.

Banyak juga laa labels yang join dalam event bazaar nie. And agak terkejut juga laa when I saw the box that I really familiar. Yess! The Scandalist pon ada dekat sini. Cool laa. Dari JB datang sini :)


The Scandalist <3


Jom layan pictures yang sempat ada tadi..






Banyak lagi actually, tapi malas lak nak upload. HUHU. Line pon macam minta penampar, sebab tu laa malas nak upload lagi, Tunggu event lain pula ekh :)

Ini pic semasa keadaan di dalam kedai. Agak sempit, tapi, redah jee.




After that, we're going to One Utama untuk makan. We choose DELICIOUS untuk santapan perut yang comel nie.



Masuk masuk je, perrghhhh ! Ramai nye umat manusia dalam nie. Diaorang tak tahu ke makan dekat sini mahal gila ?
Kenapa still ramai orang juga dalam nie? Mampu nye mereka.
Aku pergi sini pon sebab nak merasa se-delicious mana makanan kedai nie.
Mari lihat menu kami:





Yang last nie makanan aku. Nasi kerabu. Sedap doee. Banyak an? Memang tak habis wa cakap lu, membazir membazir.


Sabtu aku untuk kali ini tidak bosan. Sangat menarik dengan event nie. Dan sangat sedih dengan duit yang keluar nie. OMG !

p/s : Tak sabar untuk event 16 July nie, sempena hadiah birthday aku kot event nie. HAHA.

Arios tho !

No comments:

Post a Comment