RAYA !

setelah sebulan berpuasa ,akhirnya kite berakhir dengan RAYA .Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin :) dengan ini aku ingin memohon ampun dan maaf dekat sesapa sahaja yg pernah tersakit hati dengan aku .minta maaf maaf dari hujung rmbut smpai hujung kaki ye .Kalau xpuas aty juga ,meh settle depan2 dgn aku .HUHU .Raya aku cm base la ,balik kmpung ,raya dengn cazen2 yg ade di sana ,Perak .Perkara yg penting utk kiteorg kat kmpung adlah main mercun yg gila ba** bunyi nye .yg blh mnggnggu org len tido .HAHA .itu lah rutin kami tiap2 tahun *aku xmen pon .takot .HAHA .

raya ke-3 kiteorg da start pergi mandi dah .tempat utama kami adalah Bukit Jana .Pehh .air terjun dia mmg terbaik lah .HAHA *Finally aku pandai berenang .HAHA .Kami semua *cazen2 sahaja laa .mandi dengan seronoknya .HAHA .smpi hujan mandi .punya la kelam kabut nak masuk kereta sbb hujan ,kunci kereta PATAH .oh GOD ! basah gila .HAHA .aku apa lagi naik kereta lagi 1 laa .bye bye a.ngah ,yan ,along ,aku balik dulu .HUHU .smpai2 je umah ,mndi2 je ,terus tido ,zasss smpai kol 8 mlm .siap2 terus nak balik JB .

Tapi tidak kesampaian ,sbb jln gila jem .xbergerak langsung .so ,abah decide ,kiteorg patah balik then tido umah uncle .esok nya baru balik .sebelum aku arios ,aku titip kan beberapa keping gmbar raya ye :)





Arios tho !

No comments:

Post a Comment