ILUMINATI freemason !


actly aku seram dengan entry aku nie .sebab ?? mybe aku paham bende nie kot .okeh .aku cerita ekh benda ape nie .ILUMINATI atau FREEMASON adalah sama ja .benda nie sebenarnya mcm satu kumpulan yang ingin memesongkan akidah kita sebagai umat Islam .maksud kat sini ialah ,Iluminati nie adalah cara2 mereka hendak mengaburkan pandangan kita daripada kemunculan Dajjal nanti .oleh itu ,mereka buat kumpulan ini untuk sesat kan kita .aku tahu benda nie pon sebab aku pergi kelas tadi .bila aku teringat balik ,banyak bende2 nie berlaku kat sekitar kita dan kita sendiri lakukan .
iluminati nie sebenarnya da lama kat Malaysia nie .tp mase dlu dia pernah di sekat .lepas tu kembali bebas .okeh .maybe aku cerita ,korang xberapa nak paham an .okeh ,aku bg link nie .korang bace and fahami .nie baru sikit :


http://www.facebook.com/pages/ILUMINATI/109865775703587?ref=search#!/note.php?note_id=128362770543112&id=1204998758


baca and fahami .dan kalau nak lagi pasal nie .korang buka nie pula.


http://mistisfiles.blogspot.com/


*cari sendiri ekh .ngeee~
dekat Malaysia nie sendiri dah banyak .lebih2 lagi artis .tp paling memalukan aku is group papa aku .SEARCH .ngeee~ dia punya lambang adalah antara salah satu lambang Iluminati freemason .oh god !



sebenarnya artis dekat Malaysia banyak yg digunakan oleh orang2 Iluminati ini .sebab antara artis ni tak tahu maksud2 nie semua .sebab tulah mereka senang di'perbodoh'kan .yang paling ketara sekali masa AJL .Stacy paling banyak menggunakan Iluminati nie .tp tak tahulah kalau dia tahu atau tidak .ataupun hanya kebetulan je semua ini .
aku malas nak letak video ,so ,korang buka je la link nie .and hayati betol2 :


http://www.youtube.com/watch?v=RP2NOuUYcvk


nauzubillah !so ,kite kena beringat2 lah sahabat semua .
arios tho !

2 comments:

  1. and lgu2 omputih sbnrnye dh byk jajah fikiran kte..cme kte je yg x sedar lg..
    try dgr lagu venom..akk ske kot dgr lagu2 ni..tp ble tgk lyric die..peh..terpesong akidah..
    system of a down..de lirik die yg cm wt kte terpesong..
    HIM,Cradle of filth lyric die kdg2 die puja syaitan..ni smua band akk ske dgr!

    ReplyDelete
  2. salam..kak..yg akak wat tngan "rock" dlm gmbr blog akak nie pun ialah salah stu stail freemason, mksud grakan tngan akak nie ialah "syaitan"..HARAP SAYA X MENYINGGUNG PRASAAN SAPE2..KITA SAMA2 BLAJR..SY CDANGKAN AGAR AKAK WAT SKIT RESEARCH PASAL GRAKAN TANGAN AKAK 2..MF KAN SAYA KLAU CRA SY MNYINGGUNG PRASAAN..X BRMAKSUD UTK MNYINGGUNG..:)

    ReplyDelete