demam vs. SEDIH

2/10.Hurmmm .Aku demam lagi .Lagi dan lagi .Nie aku jangkit dengan si Hydir laa .Penyebar penyakit betol lah .Demam-demam pon aku berusaha untuk pergi kawad .Maklumlah ,test an *Kalau tak test pon ,aku pergi gak .HUHU .Sebab tak nak dapat warning letter .HUHU .Masa test tadi memang macam-macam perangai orang ada .Bedekah je aku tadi .HAHA .Tapi paling suka budak yang bagi kata hukuman plantun sebelah la .Ada sorang uh ,dia bg koman mcm ajak bebual ,mmg bantai gelak r dua-dua plantun *kiteorg r mula gelak dulu .HAHAHAHA .Terbaik r dia uh .HAHA .Yang plantun aku pon ade gak yang kelakar .Ayat yang aku ingat ekh "seKUAT ,henti!" seKUAT beb .Patut nye an Squad .Nie jd benda lain .HAHA .Tapi memang seronok r .Hilang demam aku kejap .HAHA .

Balik-balik tadi memang dah penat lah an .Pastu si kembar kata fone aku ada msg ,aku bukalah .Ouh DANE ZAINOL .Ada 2 msg dia .Aku buka lah .dia bg :
"Kawan2 tlg doakan ayah sy yg telah mengalami kemalangan yang teruk.."
Oh GOD !Aku dah cuak dah .Kepala aku dah stuck da .Tak boleh nak fikir pape dah .Pastu aku buka lagi satu msg dia .Dia bg :
"Alfatihah kepada aruah bapa saya yang baru meninggal td pagi.."
Aku dengan tak semena-mena menagis .Aku terus teringat abah aku .Janganlah abah aku apa-apa dekat JB .Dengan tak fikir panjang ,aku terus call Bagong .
"Bam ,ayah aku dah tak ada".
Memang aku bantai menangis dengan dia r time uh .Sebak gila okeh dia cakap cam uh .Dia cakap ayah dia accident bawa kereta dekat Pontian .Aku tak tanya banyak2 laa .Emosi dia tengah huru-hara an .So ,aku hanya boleh ucapkan takziah kat dia sekeluarga .Ammar bg tahu aku yg ayah dia langgar bus kalau xsilap aku .Pastu kiteorg decide ,after nie kiteorg tanya dia after dia dah okeh .

Al-Fatihah untuk Encik Zainol .Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di golongan orang yang soleh dan dirahmati Allah .Amiinnnnnn ....

Arios Tho !

No comments:

Post a Comment